10.2.2022

Tammikuun taaperrus 2022 suoritettu

Kuntoilutempaus ”Tammikuun taaperrus” suoritettu. Tapahtuma sai hyvän vastaanoton ja sen aikana yhdistyksen jäsenistöstä liki 16% ilmoitti vähintään yhden suorituksen taaperrukseen. Suorituksia kertyi kaiken kaikkiaan yhteensä 314 kpl!!! Eniten suorituksia teki Erkki Viitasalo, joka liikkui vähintään ½ tuntia kuukauden jokaisena päivänä. Taaperruksen tarkoituksena on kannustaa jäsenistöä kuntoilun pariin.

9. kerran järjestetty Päämajamarssi oli yksi kuntoilutapahtuman suoritus. (arkistokuva)

Positiivisen palautteen vuoksi tapahtuma sai jatkoa ”Helemikuun hölökytyksellä”, mikä suoritetaan samoilla säännöillä kuin taaperruskin. Kirjaa muistiin kaikki liikunta, myös hyötyliikunta, kuukauden ajalta ja ilmoita suorituksesi sihteerille 4.3.2022 mennessä. Suoritukset voi ilmoittaa sihteerille myös päivittäin WsA-viestillä tai yhdistyksen WsA-ryhmässä. Osallistuneiden kesken suoritetaan arvontaa.

Tammikuun taaperruksen Ala-Talkkarin luovuttamien T-paitojen arvonnassa onni suosi seuraavia henkilöitä: Jukka Yliketola, Hillevi Somppi, Esa Vaittinen, Juhani Hänninen ja Asko Ojanperä.