24.1.2021

Ansioituneita jäseniä palkittiin hallituksen kokouksessa 14.1.2021

Yhdistyksen vuoden 2021 ensimmäinen hallituksen kokous aloitettiin juhlavasti. Ennen varsinaisen kokouksen aloitusta, luovutettiin mitalit ansioituneille yhdistyksen jäsenille.

Reserviläisliiton hopeiset ansiomitalit luovutettiin Jorma Pohdolle ja Tapio Tähkäselle. Reserviläisliiton pronssiset ansiomitalit luovutettiin Jyrki Kaappolalle ja Marko Korvelle. Mitalit on myönnettu 6.12.2020, vallitsevan koronapandemian vuoksi mitalit voitiin luovuttaa vasta nyt. Maanpuolustusmitali hopeisella soljella luovutettiin Juhani Sillanpäälle, Maanpuolustusmitali pronssisella soljella Jukka Yliketolalle ja Maanpuolustusmitali Juha Sippolalle. Mitalit luovutti yhdistyksen puheenjohtaja Mika Mäki. Valokuvat Jukka ja Tino Yliketola.

Maanpuolustusmitalitoimikunnan palkitut

Reserviläisliiton mitaleilla palkitut.